Modellvasút, a világmindenség, meg minden.

Temofeszt képek

2016. október 13. - SomiTomi

Valahogy úgy alakult, hogy a Temofeszt lett az a kiállítás, amit minden évben meglátogatok, ennek minden mellékhatásával együtt. Az egyik mellékhatás az, hogy sokadik alkalommal már kevésbé nyűgözi le az embert egy olyan terepasztal, amit minden évben lát, legyen bármilyen jó. A másik mellékhatás, hogy az ember hajlamos a korábbi évekhez hasonlítani az aktuális kiállítást, ez alapján pedig nem éreztem olyan jónak az idei felhozatalt. Ahogy az elmúlt négy évben, úgy most is a Vasúttörténeti Park körfűtőháza adott helyt a kiállításnak, aminél nehéz jobb helyet elképzelni egy vasútmodell kiállításnak. Amit szintén nehéz elképzelni, hogy az RC kamionok, autók és tankok miért foglalják el a csarnok egyharmadát (természetesen túlzok) egy vasútmodell kiállításon. Alapvetően engem is érdekel mindenféle RC-jármű, de ez kicsit túlzásnak tűnt, pláne hogy a tankoknak épített "harcmezőn" pénteken (akkor mentem ugyanis) egy fia tank sem volt. Ezzel együtt nem bántam meg a látogatást, és idén újra megpróbáltam valmit dokumentálni a számomra érdekesnek tűnő dolgokból:

A bejegyzés trackback címe:

https://somitomi.blog.hu/api/trackback/id/tr7311796137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása